Add title screen tilemap.
This commit is contained in:
parent
655ce2e96b
commit
2201591544
|
@ -4,7 +4,6 @@ DEF GAMEPLAY_MAP_INC EQU 1
|
||||||
|
|
||||||
SECTION "Gameplay Tilemap", ROM0
|
SECTION "Gameplay Tilemap", ROM0
|
||||||
GameplayTilemap::
|
GameplayTilemap::
|
||||||
|
|
||||||
DB $02,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
DB $02,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
DB $01,$03,$09,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$09
|
DB $01,$03,$09,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$09
|
||||||
DB $00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00
|
DB $00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00,$00
|
||||||
|
|
Binary file not shown.
|
@ -0,0 +1,76 @@
|
||||||
|
IF !DEF(TITLE_MAP_INC)
|
||||||
|
DEF TITLE_MAP_INC EQU 1
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
SECTION "Title Screen Tilemap", ROM0
|
||||||
|
TitleScreenTilemap::
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$68,$6A,$6C,$6E,$70
|
||||||
|
DB $72,$74,$76,$78,$7A,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$69,$6B,$6D
|
||||||
|
DB $6F,$71,$73,$75,$77,$79,$7B,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$5B,$5D,$50,$5E,$5E,$01,$5E,$5F
|
||||||
|
DB $4C,$5D,$5F,$66,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
DB $01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01,$01
|
||||||
|
TitleScreenTilemapEnd::
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
ENDC
|
|
@ -1,5 +1,5 @@
|
||||||
#Emulicious settings file
|
#Emulicious settings file
|
||||||
#Wed Oct 18 06:05:54 CEST 2023
|
#Wed Oct 18 06:13:38 CEST 2023
|
||||||
WindowEventViewerWindowHeight=1416
|
WindowEventViewerWindowHeight=1416
|
||||||
WindowEventViewerWindowDivider=876
|
WindowEventViewerWindowDivider=876
|
||||||
WindowMemoryTracerWindowY=631
|
WindowMemoryTracerWindowY=631
|
||||||
|
|
|
@ -10,6 +10,7 @@ rem ViewDoubleMarkers=1
|
||||||
rem ViewPropertyColors=1
|
rem ViewPropertyColors=1
|
||||||
|
|
||||||
[Recently used files]
|
[Recently used files]
|
||||||
F0=c:\workspace\dmgtris\src\res\sources\gameplay_map.gbm
|
F0=c:\workspace\dmgtris\src\res\sources\title_map.gbm
|
||||||
F1=c:\workspace\dmgtris\src\res\gameplay.gbm
|
F1=c:\workspace\dmgtris\src\res\sources\gameplay_map.gbm
|
||||||
F2=c:\workspace\dmgtris\gameplay.gbm
|
F2=c:\workspace\dmgtris\src\res\gameplay.gbm
|
||||||
|
F3=c:\workspace\dmgtris\gameplay.gbm
|
||||||
|
|
Loading…
Reference in New Issue